kolmapäev, 21. september 2011

heihoi

 Minu arust on ka nunnu see, kui inimene kellega koos ma hommikul kooli oleks pidand minema on otsustanud juba varem startida ja sellest mulle mitte teada anda. Niiet kui ma helistan talle, et uurida kas ta ikka tuleb kooli ja on veel elus ja kas me lähme ikka koos, siis saan ma vastuseks, et ta on juba kooli juures. fck u. -.-
 Ei saaks öelda, et tänane oleks mu lemmik koolipäev olnud. Üks asi oli see, et päev oli meeletult pikk (nimelt 8 tundi oli), no need pisikesed töökesed, mis tehti polnud isegi nii hullud no ja siis kaheksas tund kehaline, sain ma oma jalale korralikult peksa. Üks löök ja praeguse seisuga ei tohi miski mu jalga puudutada, sest muidu hakkan ma lihtsalt karjuma. :) Elu on ikka nii ilus. Ahjah, ühiskonna õpetuses pidime mingeid kriise lahendama. Osad olid minu jaoks küll täiesti n.ö. 'lahendamatud', sest ma tõesti ei näe kuidas lahendada seda, kui kellegi vanem sureb. See valu kaob minu arust ajaga ja seda ei anna kuidagi eriti lahendada. Aga see on üksnes minu arvamus. Äkki ma siis eksin siinkohal.
 Peale kooli õnnestus mul end isegi ärkvel hoida päris edukalt. Tegin igast põnevat süüa (röstsaia), vahtisin telekat jne. Ja siis kui isa juba koju tuli jäin ma magama. Nunnu. Mingi kell 10 õhtul või nii ärkasin üles. Tore, nüüd ma ilmselt öösel ei maga. Või magan. Kes seda teab...
 Praegu teen veel kiirelt natuke matat.
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar