neljapäev, 8. september 2011

Ja me saame siin kõik jälle nii hästi läbi. Keegi ei saada kedagi perse, keegi ei karju kellegagi, keegi ei mängi lihtsalt lolli inimesega, kes on maruvihane. Kui oleks veel suvi, siis ma ilmselt enne hommikut koju ei ilmuks, aga ohjess, ma pean veel hommikul, seega nende veelgi närvilisemate inimestega, ennast kooli poole sättima. No kas see pole mitte lihtsalt suurepärane?! Praegu tahaks seega lihtsalt jalga lasta. Tahaks lihtsalt teada, kas kedagi üldse nii palju kotib, et tuleks vabandama või midagi, sest mina poleks mingit kisa tõstnud, kui mul selleks põhjust poleks antud. Tore, et kõik peale tööd väsinud on jne, aga see ei ole sellegipoolest piisav põhjus, et oma tütrele halvasti öelda. Nüüd ma siis lihtsalt ootan oma toas, uks vihaga kinni virutatud. Praegu kostub köögis köhimist ja pobinat sellest kui häbematu laps ma olen. Vabandust seega kas siis ei tulegi või tuleb ta homme või paari tunni pärast. 
Ja vähe sellest, mu msn keeldub minuga koostööd tegemast. Aitüma.
Thank you, come again.  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar