teisipäev, 27. september 2011

ülihästi

 Hommikul kell 7 oli äratus, midagi magamise laadset tegin ma veel järgmised 15 minutit peale äratust, siis peksti mind üles. Suhtkoht tavalised toimetused enamvähem tehtud ja siis jooksuga bussile. Mingil põhjusel ronisin ma seekord täiesti bussi tahaotsa. Kohati kahetsen, sest oli momente, mil ma lendasin oletatavalt mingi 5 cm istmelt õhku. Kaldun seega sinna never again poole. Viimane istmete rida pole siiski minu jaoks. 
 Esimese asjana jooksime emaga arsti juurde. Seal oli tore. Järjekorras oodates jälgisime ühte pisikest tüdrukut, kes mööda koridore jooksis. Mõne aja möödudes ütles ema, et ma olevat väiksena samasugune olnud. Selle põhjal, mis ma seal nägin võiksin öelda, et ma olin üks kuramuse vinge väike pliks. Ausalt. Jube nummine ka loomulikult. No ja nüüd on need hiilgeajad möödas. Ilmselgelt. Agajah, arsti juures läks hästi. Arst oli tore ja seal sai asjad kiirelt selgeks räägitud. 
 No ja arvake, kes endale kontsad lõpuks leidis... See tõmbas kohe tänase päeva nii positiivseks ära. Tuleb välja, et ikka tasub rohkem käia sellistes väikestes kõrvalistes poodides. Igatahes mul on jubejube hea meel, et ma need kingad lõpuks sain. Ma tegelt suvest saadik olen juba otsinud ja siis nüüd... mul on lihtsalt jube hea meel. :D 
 Edasise poodlemise käigus Kristiinest sain ma omale veel ühe jube ilusa kleidi. See on tegelikult väga lihtne kleidike, aga jube armas. Emaga olime vähemalt vaimustuses. :D 
 Natuke kahju oli tegelt, et pidime ära minekuga kiirustama, aga tegelikult ei olekski osanud midagi enam tahta. Okei, tagantjärgi mõeldes kirun, et ma arvutile kõlareid ei vaevunud otsima, aga u know... minu mälutu olek. Vabandused... mulle endale siis sedapuhku? 
 Kui me emaga tagasi olime jõudnud, sain ma natuke veel tuba koristada ja värki ja siis valgus uksest natuke külalisi Rakverest sisse. Õhtu oli samuti meeldiv, kuigi ma olin tegelikult pmts terve see aeg kui külalised siin olid oma toas... Kuulasin salaja vestlusi pealt. Lõbus. 
 Ja nüüd ma loen ja kirjutan natuke ja siis varakult tuttu ära ka. 
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar