teisipäev, 6. september 2011

Once they stop talking to you, they start talking about you.

Niisiis, tänasest. Mul on ausalt olnud sisukamaid päevi, aga täna kadus uni kuidagi väga veidralt ära umbes nii... peale kolmandat tundi? Tavaliselt kaob uni siis, kui ma olen peale kooli koju jõudnud ja ennast välja maganud niiet see läks täna hästi. Seevastu sisustas päeva kenasti ka muretsemine, mida õnnestus mul lollaka naermise ja veidralt käitumise taha peita. Aga õnnestus! 
 Koju oli hea jõuda. Alati on. Ja isegi magama ei jäänud seekord. See tähendab siis seda, et ma veeren täna õhtul oluliselt varem linade vahele kui tavaliselt ja see on siis hea. 
 Ja endiselt on minu arust naeruväärne kui peaaegu tähtsusetut asja aetakse 10 korda suuremaks. Jällegi küsin - milleks? 
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar