reede, 30. september 2011

That awkward moment when a sentence doesn't end the way you think it octopus.

Niisiis, üritasin ka täna hommikul kümne minutiga kooli jõuda nagu ma seda eile tegin. Ei õnnestunud. Ikkagi jäi aeg sinna viieteist minuti juurde. Pole hullu, mulle sobib.
 Mata kontrolltöö oli vahva. See on ka kõik mis ma selle kohta ütlen. Keemias hakkas ka õpetaja midagi jamama... ajas kõik paanikasse samuti kt lehti välja jagades. No tegelikult kõigi kohta ma ei tea, aga mind valdas küll paanika. Seda enam, et just eile sai räägitud, et veel täna tööd ei tule, sest on juba matas. Aganojah. Tunni lõppedes saime teada, et see oligi pmts ainult ehmatuseks. Normaalne. Nunnu oli see, et ma sain keemias esimese positiivse hinde nelja kujul. See oli super. Tõsiselt super. Võiksin vist öelda, et üks kõige positiivsemaid asju tänase päeva jooksun. Jah, võib nii öelda küll.
 Peale kooli koperdasin üksi koju, käisin poes, ostsin rämpsu, läksin koju, tegin kohvi, jõin kohvi ja jäin ikkagi magama. Super. Nii palju siis midagi tegemise plaanist. Well, ma magasin. Parem kui mitte midagi?
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar