kolmapäev, 14. september 2011

never lie to someone who trusts you and never trust someone who lies to you

Lootsin tormile, mida pmts ei olnudki. Igasugune väiksemgi tuul oli kadunud selleks ajaks kui ma pidin hakkama kooli poole minema. No ja siis poole tee peal hakkas tibutama ja tekkis mingi tuul. Tore oli.
 Koolipäev oli tore lühike. Esimesed kaks tundi olid pmts olematud ja siis 4 tundi. Rahulik selline. Usun, et sellised kolmapäevad võiksid mulle isegi väga meeldida.
 27. september lähen ma linna arsti juurde, jou. See tähendab seega seda, et mind pole nädala kõige pikemal koolipäeval kooliski. Mulle igatahes sobib. Loodan lihtsalt, et keegi õpetajatest sellele päevale mingit suurt tööd ei planeeri.
 Nüüd kodus olen end ärkvel hoidnud netis istudes ja vahepeal kuulasin huviga kuidas ema rääkis meie kolima hakkamisest. Kui ta oli öelnud, et kauaks me siia enam ei jää, siis tõmbas seest värina läbi küll. Ausalt.
 Nüüd peaksin ma vist ilmselt õppima hakkama, sest... jah.
Thank you, come again.

4 kommentaari: