kolmapäev, 28. september 2011

I believe the word "studying" was derived from the words "students dying".

Kooli jõudsin. Napilt, aga jõudsin. Esimeses töpa tunnis olin ma nii uimane, et ma isegi ei reageerind kuidagi sellele, kui mind kõdistati. Ma vaatasin kõdistajale uimaselt otsa ja küsisin seepeale üksnes miks ta mind katsub. Oknorm. Elagu poolunes olemine! Teises töpatunnis toodi minu ja Triinu ette taldrikud söögiga, mida kõrvalruumis tehti - nimelt tortilla ja siis kaneelis tehtud õunaviilud + jäätis. Armas, et ka meiega neid roogasid jagati. Kuigi peab tunnistama, et kogu söök mulle lihtsalt sisse ei mahtunud. Ma ausõna proovisin, aga ka mul on ilmselgelt omad piirid. 
 Järgnevad tunnid polnud kuigi meeldejäävad. Geograafia oli suhteliselt piin, sest ma hoidsin end seal vaevu ärkvel ja noh, eesti keeled olid tegelikult võrdlemisi huvitavad veel. Matemaatika oli valus. Lihtsalt. Lisaks kõigele on koolis meeletult külm niiet ma lihtsalt värisen seal lakkamatult. Ootan juba kannatamatult, et radikad sisse lülitatakse ja ma saaksin selle värisemise lõpetada. Jah.
 Täna oli koolis rebaste ristimine või retsimine või miskit. Huvitav üritus. Kardan meeletult järgmist aastat. :D 
 Praegu keskendun jälle natukeseks õppetööle ja siis järjekordselt tuttu ära. 
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar