esmaspäev, 12. september 2011

lihtsalt super tore.

Hommik oli ilmselt suht okei. Nii palju kui mäletan. Terve see kooli jooksmine ja esimene tund on ähmased või siis peaaegu isegi olematud. Teine tund on selline nagu on... Tore on ju vahel kiusu pärast õpetajale mitte vastata. Eriti veel vene keele tund... yumm. Hm, igasugu huvitavaid ja mitte nii huvitavaid momente oli meil veel ilmselgelt ja siis viimane tund ja kõige khuulim asi üldse - murdmaa jooks. Awesomeness. Naljakas on see kuidas see mõeldakse kohutavaks ja enamvähem kõik värisevad hirmust soojendust tehes. No kaasaarvatud mina eks. Tundub, et see on nagu hambaarstil käik (no kuidas kellelegi)- mõeldakse hullemaks kui tegelikult on. Minu valu talutavus on suhteliselt... hea. Hambaarstil saan ilusti hakkama. Midagi nii katastroofilist pole ilmselt olnud siis ka (v.a. paar aastat tagasi üks hamba välja tõmbamine, mille puhul ka tuimestus ei aidanud, aga see on teine lugu juba). Aga see jooks samamoodi. Mõeldakse kohutavaks, siis joostakse max 3 minutiga ära ja tehtud. Oknorm ju. Pean ilmselt endalt ka selle paanika tekitamise kombe välja juurima. Lihtsalt.
 Kui koolist tulles oma majani jõudsin viskasin absoluutselt kõik oma käes olevad asjad maha ja vihaga saatsin juba kõik selle torustiku ehituse, mis terve Kuusalu enda alla võtnud on, perse. Lihtsalt... Ma pean ümber oma maja minema, et ma üldse kuidagi koju saaksin. Üks otsetee võeti mult juba ära ja nüüd... Seriously?!Järsku oli lihtsalt sinna kerkinud üks liivamägi, mille najal töölised pmts pikniku pidasid. Tohlakad võiksid ennast liigutada ka, et ma ei peaks enam kaua nii haiget ringi käima, sest tõsiselt, ma olin peale kooli kergelt suremas ja ma tahtsingi ruttu koju jõuda, et seal vaikselt pikali visata jne, aga oh ei, ma pidin ringiga minema, ümber maja. MIKS MINA?!?! -.-' 
 Peale kooli sain Jannuga kokku, siis vestlesime. Pikalt ja aeg läks täiesti märkamatult. Jube. :D Ja ikka tundub nagu nii palju jäi rääkimata. Aga eks kohtub jälle ja siis ilmselt ikka vestleb sama korralikult. :)
 Nüüd ilmselt käin pesus, õpin ja naudin kuni uinumiseni oma rämpstoitu, mida ema ilmselt valmistab. :D 
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar