neljapäev, 1. september 2011

whatever you are, be a good one

Esimene koolipäev.. Nüüd tahaks ainult teada millal esimene vaheaeg on. Ei päriselt. Millal esimene vaheaeg on?
Peale kooli jooksin kiirelt koos Triinuga poodi. Ilm oli täiesti normaalne ja isegi soe niiet väga sisse end ei mässinud. Ühe kampsiku viskasin aint peale. Kui Konsumist tulin oli ka täitsa kena ilm veel ja kui me Triinuga perepoodi jõudsime siis hakkas ilm jamama. Poes vilkusid tuled ja igast selline jama. Poest väljudes saime mõlemad toreda üllatuse osaliseks - paduvihm. Aga kuna oli kiire, siis ei hakanud me kumbki ootama, et sadu lakkaks, siis läbisime pool teed joostes. Pool teed, sest vahepeal sadu tugevnes ja vihmale lisandus rahe. That was awesome. Kuna ma leidsin ühe puu, mis oli vihma varju eest, siis chillisime natuke seal all, aga järjest kasutumaks see puu muutus. Lõpuks olin ma seega läbimärg puu kallistaja. Jooksime natukese aja pärast edasi.. järgmise puu juurde. Autodes olevad inimesed kes mööda sõitsid põhiliselt naersid.. Tore. 
 Koju jõudes oli kiire riiete vahetus ja siis kööki küpsisetorti tegema. Mul on viimaselajal üldse mingi veider magusate asjade valmistamise... isu. Isegi kui neid pärast ise süüa ei taha. Ma tean, et siin korteris leidub neid näljaseid, kes need nii või naa ära söövad. 
Kuna mul tuleb homme jälle üks tore koolipäev, siis lähen ma nüüd ilmselt magama ära. 
Thank you, come again. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar