pühapäev, 11. september 2011

what we see depends mainly on what we look for

Tore on lõpuks kuskilt ringiga teada saada, et mõned inimesed arvavad, et ma olen surnud, sest ma pole enam nii palju msnis. :D Aga ei, kui keegi neist seda loeb, siis olen ma ilmselgelt veel kahjuks või õnneks elus ja hoian oma telefoni pidevalt kõrval. Niiet kui elu väga raskeks läheb, siis võib alati helistada. :)
 Täna koristasin, planeerisin igasugu huvitavaid asju ja õhtul läksin veel välja ka. Mingil ajahetkel leidsime Mariliga end surnuaiast einestamast. See oli... huvitav. Never again.. Ja sel teemal ma enam ei peatu. :)
 Homme kooli nagu ikka ja peale kooli nagu ikka olen ma täiesti surnud. Võin juua palju kanget kohvi, aga peale seda jään ma ikkagi magama. Tõestatud. Eelmine kooliaasta algus oligi täpselt selline: peale kooli vähemalt 2 tassi kohvi sisse ja tuttu ära. Hästi. Jamasti oli ainult see, et selle tulemusena ei jäänud ma magama. 
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar