neljapäev, 15. september 2011

you can only see as far as you think

Hommikul sai ka seekord jooksuga kooli mindud. Kahjuks polnud ma niivõrd kiire, et enne minutikella kohal oleks olnud. Sain noomida. Jess. Miskipärast arvati, et ma olin kodus veel kaevanud ka midagi selle hilinemise värgi pärast, aga ma ei tea kust seda kuuldi, sest mina pole midagi kaevanud. Tean, et see on puhtalt minu süü ja ma pean sellega seoses midagi ise ette võtma. Seega, äratus lükkub 10 minutit varasemaks. Kahjuks. 
 Koolis oli muidu... tore? Talutav. Elasin üle, tulin koju, kodus oli hea. Suht igapäevane lause peaks see olema. Siiski tahaks vinguda, selle ehituse kallal, mis mu maja ees käib. Töömeestel oleks nagu igavene kohvipaus ja töö tegemine käib mingi 15 minutit heal juhul. Mis värk sellega veel on?
 Nv-ks ka plaanid tehtud, niiet kõik on hästi. 
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar