teisipäev, 27. september 2011

"Sa oled tore."

ja siin on üks pilt üle pika aja mu kallist tiburullist ka
Koolis oli talutav. Kohati isegi meeldiv. Kehalise tund jäi minu jaoks ära. Teistel oli ujumine, mul polnud asju ja need kes õpetaja juures käisid.. neile öeldi, et chillige kuskil ja ärge jalgu jääge. Uskusin, et sama käis ka minu kohta. Chillisin siis rõõmsalt koju. Muuseas, tunnelis ehmatasin ma poolsurnuks, kui üks orav mu ees järsku jooksma hakkas. Tuli täielik Disney printsessi tunne. :D:D U know, Lumivalgekesel olid ju alati mingid hirved ja jänesed ümber. :D
 Kodus olles sai natuke Robiniga filmi vaadata.Aga see jäi ka pooleli, sest pidin end teatrisse minekuks valmis sättima. Kahju kohati. Ei meeldi üldse selliseid asju pooleli jätta. Midagi ei meeldi tegelikult pooleli jätta. Agajah. Bussile jõudsin ma jälle viimaste hulgas. Eks ta nii kipub olema, et kõige lähemal elavad inimesed jõuavad kõige hiljem. :D Agajah, bussisõit osutus tudumisvabaks. Ehk siis mul ei lastud magama jääda ja kui päris aus olla, siis oli mul kuskilt mingi energia ilmunud niiet ei tundnud enam vajadust ka. :D 
 Etendus meeldis. Väga meeldis. Väga, väga meeldis. Ehk olin ma isegi rohkem vaimustuses sellest loost endast kui sellest lavastusest, aga mulle see igatahes meeldis väga. Pärast kui olin teiste arvamust küsinud, siis sain teada, et mõndadele oli kogu tükk täiesti mõistmatu ja mõned vajusid isegi peaaegu magama. Siis lendas mul karp lahti. "Mis mõttes nagu?!" Olin ma siis tõesti ainus, kes sellest nii vaimustuses oli? :O
 Agajah, homme linna arsti juurde jaja arvatavasti natuke poodides tuiamist kah. Meeldiv. Praegu lendan ma ilmselt aga magama. 
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar