teisipäev, 6. september 2011

a ma siin niisama

 Minu jaoks on endiselt ulme ärgata nüüd samal ajal kui suvel sai magama mindud. See lihtsalt ei sobi kuidagi ja ilmselt kunagi.
 Koolis passisin. Taaskord. Päeva tippsündmus oli vb see, et garderoobis kukkus kappide rida ümber. See oli juba midagi. Sitaks äge on see kui ühel hetkel võtad kapist oma jalanõusid ja järgmisel on sul nagu kappidest katus peakohal. Niiet lapsevanemad, kool on väga turvaline koht, kuhu oma lapsed saata. Kapid ei kuku kaela ega midagi. 
 Agajah. Homme jälle. Ma olen nii jube elevil ja särkivärki juba. Saaks juba kooli! Itsand kui laheeeee. Ma nii ootan juba, et ma saaks kell 6 hommikul üles ärgata ja siis kooli joosta. Ja siis veel need 45 minutit ühes ruumis istumised... Ja homme on veel 7 tundi ka. Võiks rohkem olla. Nii lahe oleks! Lahe... Ma ajan endal südame pahaks...
 A ja pean mainima ka seda kui naeruväärne on see, et üks tegelikult küllaltki tähtsusetu asi paisutatakse 10 korda suuremaks. Milleks? 
 Thank you, come again. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar