reede, 23. september 2011

i look for you and you look for me

oh my god, yeessss!
Täna veetsin äärmiselt huvitava päeva koolis. Keemias sain oma kahe kätte ja tänane töö on ilmselt ka kaks. Elu on tegelt päris ilus. Kuidas see võimalik on, et kõik teised ained on mul täiesti kontrolli all, hinded on head ja siis nüüd keemias kahed lendavad? See ei ole okei. -.-
 Raamatukogus käisin peale kooli. Nädalavahetusel pean raamatu läbi saama. Ei tohiks raske olla. On vaja läbi lugeda 5 muistendit, pole probleemi. Saan hakkama.
 Homme hakkame vist emaga natuke remonti edasi tegema. :D Värvime uksi või tema värvib uksi ja ma loen raamatut või.... eks näis. Niiet nädalavahetus on mul ka kinni nüüd. 
 Esmaspäeval peale kooli klassiga teatrisse. Rakveresse. Sealt ikka suht õhtul vist tagasi ja ma ei pea järgmiseks päevaks ära õppima, sest juba teisipäeval linna arsti juurde. Tore. Uskumatu, aga seda arsti juurde minekut ootasin ma kuu algusest saadik juba nagu pöörane. Pmts lugesin päevi. :D Ja nüüd lõpuks teisipäeval... Super! Siis saab natuke poodides ka ringi kolada ehk. See oleks veel eriti super. Agajah, eks paistab mis siis saama hakkab. 
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar