esmaspäev, 19. september 2011

miumiu

Peale nii mõnusat nv-d, mis mul oli, ei oskagi enam kuidagi koolis olla või midagi teha. Kuidagi veeretasin end ikkagi hommikul voodist välja ja läksin, kuigi ausaltöeldes tuju selleks puudus. Nagu ikka, kõik voodist väljaspool on nii külm ja paha. Ka seekord oli nii.
 Koolis oli isegi suht nunnukas olla. Vene keele tund osutus natuke ebameeldivaks, aga muidu oli isegi okei? No ja siis see kehaline vihma käes. Olen surmkindel, et mõndade inimeste külmetus süvenes. Jama nende jaoks. Ma ise imestasin täna kuidas mul on õnnestunud terveks jääda, kui kõik inimesed mu ümber langevad. Eelmine aasta olin ma kohe esimese nädalaga pikali. Kurgus oli mingi mädanik ja selline jama, aga nüüd on kõik okei olnud. Ei kurda, üldse ei kurda. 
 Peale kooli olin suht surnud. Tass kuuma kanget kohvi ja mul on õnnestunud kuidagi ikka ärkvele jääda. 
 Vaadates seda, mis praegu õues toimub võiks arvata, et Katia läks uuele katsele mingit tormi moodi asja tekitada. Nunnu üritus. 
 Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar