reede, 27. mai 2011

"Apologising doesn't mean you were wrong or they were right. It means you value your relationship more than your ego."

Pool 7 ärgates oli enesetunne suhteliselt päris väga kohutav. Ninast lekkis vett, silmad olid paistes, kurk valutas ja pea valutas. Kõigi ühise otsusena jäeti mind koju. Kuna ma teadsin, et mõned õpikud korjatakse täna kokku, panin äratuse veerand kaheksaks, et ma jälle üles saaks ärgata ja paluda Triinult, et ta mu õpikud siis ära viiks. Helises äratus, panin selle kinni ja mõtlesin kuskil 5 minutit veel pikutada. Selle tulemus oli selline, et ärkasin tund aega hiljem. Kohutav. Peale sellist jama mul enam und polnud. Nii et üle päris pika aja olin ma unetult nii varakult ärkvel. Päris hämmastav. Istusin pikalt teleka ees, lammutasin kööki kogemata natuke, tühjendasin külmkappi, korjasin oma toast natuke sodi kokku ja joonistasin ka veits. Suhteliselt ruttu hakkas igav. Ilmselgelt.
Kohe varsti hakkan ilmselt šokolaadisaiakesi tegema. Kohutav isu on nende järgi. Tjah. Nomnom.
Nägin täna aknast kahte vanatädikest teineteisele "oi-oi" karjumas. Oli küll naljakas jah.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar