teisipäev, 31. mai 2011

nii väga täiega hea

Hommikul kõndisin täiesti tuimalt kooli, täiesti tuimalt läksin klassi kui tund hakkas ja täiesti tuimalt sooritasin eksami. Tuimalt. Lõpuks sain teada, et mul õnnestus saada 4, aga kui jutu kirjutamise osa oleks natuke teistmoodi olnud, oleks ka 5 kukkunud. No las ta olla. Hästi.
Peale kooli läksime Triinuga ta ema korterisse, mis nüüd 2 nädalat jälle tühi peaks olema. Seal chillisime ringi. Tähistasime veits. Ma olin teind kaasa kokteili asjadest, mille ma ühest kapist välja tõmbasin. Kõõlusin seal natuke akna peal sellises suht kahtlases olekus. Triinu tahtis mingil põhjusel lõpuks ära minna ja ma tõmbasin siis ühe teise klassiõe juurde, kellega ma natuke väljas passisin. Siis pidi ta ka kuskile minema. Läksin jälle Triinu ukse taha, et ta mind lõbustaks või miskit teeks. Sealt ukse juurest tõmbas mind ära Marili, kellega ma poes käisin ja kes jõudis järeldusele, et ma pole normaalne inimene. Kah üllatus... No ja nüüd jõudsin ma kuidagi koju. Pea käib kergelt ringi, loll irve näos ja tõsine igavus sees närimas. Jube.
Vb äkki tuleb siia õhtul veel mingi täiendus, sestetetet mul on plaan.
Ja ma lähen reedel kaberlasse ja olen seal kuni pühapäevani. Sain üllatusele jälile. Whooaaaashh! No ja suvetööle ma ka ei jää ikkagi!!!!! Oli topelt põhjust tähistada. Ja õues on 29 kraadi sooja. Suvi.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar