esmaspäev, 9. mai 2011

don't forget to dive into the sea or river from rocks in an unknown place

Tänane oli kohutav. Hommik algas juba kehvalt. Pea valutas, kõrv oli täiesti lambiselt valutama hakanud. Mõtlesin, et küll see peale kohvi joomist üle läheb. Eksisin. Peale teist tundi rändasin kooliarsti juurde, kes demonstreeris uhkelt oma teadmatust. "Oi tead, ma ei teagi milles viga olla võib... Aga ma annan sulle mingit valuvaigistit ja äkki hakkab parem." Uhke. Kui lisasin, et ka süda on paha käsiti sisse võtta söetablett. Wow. See oli üllatus. Mul polnud õrna aimugi, et siis tuleb söetabletti võtta. Seda ma igatahes teadsin, et sellest valuvaigistist pole enam mingit kasu... Kui mind oli ravimeid täis tuubitud, kobisin järgmisesse tundi. Matemaatika tunni kõige suurepärasem osa oli see, kui ma korraks klassist välja sain. Enne kehalist käisin jälle kooliarsti juures, sest valu polnud järele andnud. Jällegi ei osatud midagi öelda ja kästi peale söögivahetundi tagasi tulla, et saaksin uuesti valuvaigistit võtta. Kekas oli haigelt lahe vaadata kuidas teised cooperit jooksid. Nüüd pean ise järgi jooksma. JESS! Pole midagi paremat kui 12 min järjest mööda staadionit joosta. Ma päris ausalt ei tahagi seda nõmedust ära joosta. -.-' Peale kehalist ja peale sööki rändasin jälle kooliarsti juurde ja siis tehti läbimurdeline avastus selle kohta miks mu pea valutab - see on kõrvaga ühenduses. WHOAAA! Kes seda oleks osanud arvata. Uskumatu! No ja siis tuubiti mind jälle valuvaigisteid täis, patsutati õlale ja lükati ruumist välja. Pmts head teed mulle. No biukas õnnestus mul meeletu uni ka veel kaela saada. Järgmise tunni ajal läks õnneks uni ära jaa kaheksanda tunni ajal käisin veel ühte biuka KT-d järgi tegemas. Je.
Kodus valjusin kohe magama. Ilma pikema jututa. Ja praeguse seisuga istun siin vatt kõrvas nagu... inimene kellel on vatt kõrvas. Homme ma end koolis ei ilmuta. Äkki ilmutan perearstil, kuigi ei tahaks. Aga pole kindel, kas üldse saan vastuvõtule. Titade päev pidi olema. Blah. Võin ju ka ühe päeva titt olla. Tark jutt eks. Imestan, et veel ükssarvikuid, vikerkaari ja rääkivaid pandasid ei näe.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar