esmaspäev, 23. mai 2011

ma olen sellest juba nii väsinud

Hommikul oli enesetunne päris kehv. Jäin lootma, et tassitäis kohvi, peavalu tablett ja allergiatablett parandavad asja. Allergiatablett sellepärast, et ma nii kohutavalt kardan praegu seda, et männid õitsevad või hakkavad kohekohe õitsema. Kui männid õitsevad oleksin ma nagu rassi vahetanud ja minust oleks saanud pilusilm. Üks asi on see, et silmad sügelevad ja teine see, et need paistetavad kinni. Awesome. No ja ma üritasin ka täna hommikul viieteist minutiga kooli minna, aga jäin tee peal hoopis mände vahtima, et teada saada kas need õitsevad. :D:D Tubli laps. :D Matemaatika jäi täna ära, mis oli lõppkokkuvõttes päris positiivne. Inku tunni ajal sain kirjutada mingit ümberjutustust, venku tunni lõpuks sain lõpuks teemast aru ja kõik oli päris... kena. A ja cooperit ma täna jooksma ei pidanud, sest mingi tormilaadne asi vuhises kohale. Mingi draama oli tunnialguses niiet õpetaja piinas meid sellepärast tunnis. Polnud üldse lahe. Lahedam oli see, et ma sain kekas paar asja ikkagi järgi teha. Kolmapäeval jooksen cooperit ja lähen arvatavasti ujumistundi ka järgi tegema. Plaanid. Seitsmena tunni ajal käisin juba poolsurnud olekus vene keele kahtesid ka parandamas. Parandasin 2 kahte neljadeks. Tunne oli kõikvõimas. Neljapäeval pean ka minema mingit tööd järgi tegema ja ma pean selle viie saama. Veerand peaks siis kindel 4 olema ja seega ka aasta. See oleks ilus. Peale neid parandamisi pean hakkama veel rohkem inkuga tegelema. Järgmise nädala esmaspäeva võtan kindlalt vabaks, et ajud ikka korralikult läbi kärsatada. Nii ju peabki.
Peale kooli käisin raamatukogus ka raamatut väljavahetamas. Lihtsalt megalt masendav raamat oli. Raske oli seda lugeda ilma, et mingit imelikku tuju ei tekiks. Blah. Ma lähen müran nüüd veits bioloogia ja ajaloo uurimustööga.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar