kolmapäev, 11. mai 2011

Terve päev olin üksi rahulikult kodus ja siis... ja siis tuleb isa koju. Küsisin imestades miks nii vara, aga vastust ei tulnud. Mitte ühtki piuksu ei tulnud. Ükskõik mida ma ei küsinud, ükskõik mida ma ei öelnud või ei hüüdnud. Mitte ühtki piuksu vastuseks ei tulnud. Siis tuli ema. Küsin siis temalt miks nad nii vara tulid. Sellele ma jällegi vastust ei saanud. Hoopis mulle vaadati imestusega otsa ja küsiti miks ma koolis polnud ja siis... ja siis hakkas isa pasundama, et tema kolib tagasi Kohtla-Järvele. Peale seda ei suheldud minuga enam üldse ja ma lihtsalt jäin sinna seisma ja vaatama kuidas mõlemad täiest kõrist teineteise peale lõugavad.
"Juno" on hea film ja see laul sealt lõpust jäi külge. Jah.
Homme lähen ilmselt kooli.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar