neljapäev, 5. mai 2011

tahan. tahan. tahan.

Kooli õnnestus mul täna ikka natuke hiljaks jääda, aga õnneks mitte nii palju kui eile. Homme loodaks vähemalt normaalsel ajal enne tunni algust kohal olla. Oeh. Homme ei viitsikski end kooli vedada tegelt. Aganoh, lühendatud tunnid pidid isegi olema niiet katsun ära kannatada.
Ma muutusin enne vene keele tundi kurjaks. Kirjutasin nagu hullumeelne tõlkelauseid ümber, et need paremini meelde jääksid, aga lõpuks andsin lihtsalt alla ja tegin spikrid. Lõpuks tuli välja, et kt-s on hoopis teised laused niiet spikritest polnud ka väga kasu. Ilmselt mulle siit väga head hinnet ei tule... Ja teisi mitte nii häid hindeid ma ka täna parandama ei jõudnud. Super. Kas ma olen imelik, et mul õnnestub peaaegu igast vene keele tunnist õpetaja poolset mõnitamist kellegi pihta üles noppida või nii ongi? Mul on lihtsalt seal tunnis kohutavalt ebameeldiv olla, olgugi, et mõnitamine minu suunas ei toimu. Tjah.
Homme saan lõpuks Kaberlasse! jesjesjesjesjesjesjesjesjesjesjesjesjesjesjesjesjesjesjesjesjejes... jes. Tõsiselt tahaks kohe hommikul 6.30 koos vanematega bussile kobida ja juba sinna sõita. Vot nii palju tahakski. No eks ma pakin siin praegu asju edasi ja üritan samaaegselt natuke õppida ka järjekordseks muusika sõnastiku tööks. Jaa Chilla on mul nüüd veel kiisupall ka. Siiski võimsad hüüdnimed.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar