esmaspäev, 16. mai 2011

vannnnn

Polnudki kõige hullem täna. Hommikul kui olin jõudnud õue piiluda sain ma küll ainult öelda: "Kill me." Kuradi mõnus oli läbi paduvihma kooli joosta ja veel eriti mõnus oli kohe esimese tunni ajal füüsika kontrolltööd teha. Ka vene keel ja matemaatika möödusid hindelist tööd tehes. Kolm tundi järjest. Ilus. Kehalises olime vähemalt sees (ÕNNEKS!). Mängisime käsipalli. Tjah. Ja biuka ajal sain geo kt järgi teha niiet ma ei pidanudki 8 tundi koolis passima. See oli awesome. No ja kodus koitis mul, et ma oleks võind sel ajal raamatuid vastama minna. Pole ime, et pea valutab pidevalt jne. kui selline kuldaju sees loksub.
Kodus hoidsin end kõikvõimalike meetmetega ärkvel. Ma ei tahtnud magama jääda, sest muidu pole võimalik õhtul õigel ajal magusasse unne vajuda. Niisiis ma ei teagi enam mitu tassi kohvi ma jõin ja endaga rääkisin kah... Kuldaju ma ju mainisin vahepeal eksole? Ahjah, keegi helistas mulle esimese tunni ajal. Võõras number oli, vastu ei hakand võtma ka tunni ajal ja pärast tagasi helistada nagu ka ei tahtnud. :D Niunäu.
Käisin emaga Konsumit vallutamas. Kõva vallutus kah. Pudel mineraalvett, suur pakk hommikusöögihelbeid ja 5 pakki kiirnuudleid. Võimas söök.
Oma semukesi igatsen ma ka hullumoodi. :(
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar