neljapäev, 19. mai 2011

sajas sissekanne

Whoa, sajas sissekanne. Hea töö.
Koolis midagi väga erilist ei olnudki. Inimese õpetus möödus kirjutades juttu endast 20-ne aasta pärast. Eile õhtul mõtlesin midagi ühesõnalist kirja panna nagu nt surnud, et mul oleks midagigi tehtud ja mitte tühi leht, aga peale kolme lehekülge ajaloo uurimustööd Vene revolutsioonist oli mu käsi liiga väsinud. Korraks kahetsesin, et tööd arvutis ei teinud.. Matas pidime tegema mingit kahtlast rühmatööd HIV-i või millegi sellise kohta. Tjah. No ja siis vene keel. Soov klassist lihtsalt välja jalutada või õpetaja tähelepanu juhtida sellele kuidas ta õpilasega räägib oli meeletult suur. Laus mõnitamine käis ja olgugi, et mitte minu pihta, oli mul väga ebamugav seal olla. Veel ebamugavam oli seitsmenda tunni ajal sinna mingit käänamise tööd järgi tegema minna. Ma nii lootsin, et ma ei pea homseni seda õpetajat enam nägema, aga... jamps.
Kodus oli lõbus. Ääretult põnev, enneolematult huvitav - ma läksin magama.
Pühapäeval lähen ma Kaberlasse. Vägaülimegagigasuperhüper jesssss!!!!
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar