kolmapäev, 4. mai 2011

Lumivalgeke & 7 pöialpoissi

Magasin hommikul kohe mõnuga sisse. Kodunt sain välja 5 minutit enne kaheksat. Pole paha? Hilinemine oli kindel. Minu jaoks natuke üllatav oli see, et viie minutiga jõudsin ma juba tunnelini. Kooli hilinesin ma sellegipoolest 10 minutit. Jess. Garderoobi jõudes hakkas dire midagi tänitama, aga no las ta olla. Naljakas oli see, et töpa õps ei pand isegi tähele, et ma hiljem jõudsin.
Mingi aja jõudsime kirjanduse tunnis ka passida, aga juba siis käisime sööklas miskit söömas ja tormasime bussile. Etendusel tahtsin ma kohta vahetada kohe kui nägin, milline tatikate kari mu seljataha istuma läks. Pmts terve etenduse aja nad vatrasid seal taga ja peksid mu tooli seljatuge jalgadega. Selle kohta ainult vinguks. Etendus ise lõi mulle täiesti teise kujutluspildi sellest muinasjutust. Mina sain asjast aru nii: Algul sebis Lumivalgeke seda printsi, siis keksis selle metsavahiga metsas ringi ja kaotas suunataju jaaa eksis ära, peale seda murdis Lumivalgeke mingisse metsamajja sisse, kus ta hakkas kohe sööma ja lõpuks läks magama ka, kui pöialpoisid koju tulid ei tahtnud Lumivalgeke sealt üldse ära minna olgugi et oli paksus metsas ja ühes majas koos karja meestega ja kui teised pöialpoisid seal ringi keksima hakkasid sebis Lumivalgeke juba salaja Õnneseenega, hommikul kui ta neid tööle saatis käis ka selline jant nendega et oioi, no ja lõpuks kui prints oma kohutava hingeõhuga ta surnust üles oli äratanud keksis ta ka Õnneseene juurde ja kui ta juba printsiga abielus oli, siis jooksis ta jälle Õnneseenega semmima. Mida sellest järeldama peaks? Aga Õnneseende õnnestus mul igatahes ära armuda. Ta oli nii haigelt armas no. :D Väga kahtlane etendus oli. Mulle meeldivad sõnad rohkem. Palju, palju rohkem.
Koju jõudes jäin ma vist magama. Pole isegi kindel. No ja praeguse seisuga õnnestus mul juba Konsumit vallutamas käia ka. Ja ma sain teada, et ma lähen reedel Kaberlasse maja valvama. JESSSSS!!!!!!!! Vot täpselt seda ma oodanud olingi. Näen oma pisikesi kutsusi lõpuks. :3
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar