kolmapäev, 25. mai 2011

ilmselgelt mina cooperi ajal
Mu jalad kukuvad otsast, kui ma veel midagi nendega tegema pean. Päris ausalt.
Töpas tegime süüa. Soolane toit polnud just kõige parem, aga šokolaadisaiad tulid ülimalt head. Teen kodus kindlasti ise ka millalgi. Kirjanduse tunnis andsime 2 õpikut ära ja me olevat olnud esimene klass, kellel olid kõik koolis ja kõigil olid ka mõlemad õpikud kaasas. Plaks-plaks meile. Kekas jooksin cooperi ära. Naljakas kui tühi mu pea terve jooksu oli ja päris naljakas oli ka see kuidas ma täiesti lambiselt poole jooksu peal on huult hammustasin. Ai. Matemaatikas ei suutnud ma absoluutselt tähelepanu mitte millelegi pöörata ja vahetunnis üritasin biuka asju pähe raiuda. Ei tulnud väga välja. Füssas oli jälle hindeline töö. "Hinnete seisu mitmekesistamine" nagu on öeldud. Ok. Seitsmes tund läksin ujumist järgi tegema. Alguses oli kõik okei. Paar ringi soojenduseks jne. Nagu ma juba ütlesin - okei. Ja kui oli vaja aja peale teha ja selle puki otsast alla hüpata, ma lihtsalt tardusin. Ma lihtsalt ei suutnud. Ehk siis ilmutas mingi foobia-taoline asi ennast. Nagu mul seda veel vaja oleks olnud... Ujutud ma igatahes sain. Pärast läksime Triinuga juba riietusruumi ja siis turgatas, et tund pole veel läbigi ja me võiks veel ujuda või sauna minna kasvõi. Läksime siis tagasi ja ligunesime veits mullivannis, peale seda jooksime saunaaaa. Haigelt hea oli üle pika aja saunas olla. Kui Kaberlas elasin, käisin ikka pärispäris tihti saunas. Tuli selline asi meelde.. No ja bioloogiat ma lõpuks vastama ei jõudnudki. Ups.
Peale kooli sain veel Jannuga kokku. Nii ammu polnud jälle näind ja seega oli superhea jälle näha. Haigelt palju oli rääkida. Nagu alati tegelt. :D Natuke kahju oli aint, et me kauem koos chillida ei saand.
Homme üritan Ubilt lunida, et ma saaks geo tunni ajal biuka kt järgi teha ja siis peaksin ilmselt ära andma ka bio töövihiku ja õpiku. JA ma peaks ära täitma nüüd ka geo töövihiku, niiet ma olen vist veel kaua ärkvel. Jamps.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar