teisipäev, 10. mai 2011

Ilmselgelt oli mul häirivalt teguderohke päev. Kõige kasulikumad asjad, mis ma täna tegin olid ilmselt see, et ma korjasin oma põrandalt mingi jama kokku ja lugesin pool inku õpikut läbi. Hurraa mulle. Ja ma pean mainima, et on äärmiselt häiriv kuulda helisid ja muusikat normaalselt ainult ühe kõrvaga. Teises istub jumala ülbelt vatt. Super.
Chilla on hakanud väga ülbelt oma puurist ise välja murdma. Hetkeseisuga on puuriuks kinni kahe kirjaklambriga. Vähemalt ei saa mu oravake kuhugi jooksu panna ja ma saan natuke rahulikumalt magada. Niiet päris hästi? Nüüd on plaanis pisikesele üldse uus puur muretseda, sest praegune uberik ei kõlba kuhugi. Loodaks siis ikkagi saada mõne sellise, kust ta ise välja ei saaks. Jah.
Ja tahaks veel kellelegi midagi öelda: WOW! Nüüd on kõik.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar