pühapäev, 29. mai 2011

iu au öu

Tatt nagu ei lõppekski otsa. Nina on juba kohutavalt punane. Jube. Positiivne on vist ikkagi see, et tervis on natuke parem kui eile oli. No samas võib mul täna lihtsalt parem päev olla ja homme tuleb täie kolinaga palavik, veel hullem kurguvalu, häälepuudus ja täielik tati tilkumine. Jään siiski lootma parimale.
Võtsin täna kätte inku õpiku ja hakkasin õpiku algusest peale selles olevaid ülesandeid lahendama. See oli päris meeleolukas. Istusin tunde oma toas ja isa käis vahepeal kontrollimas kas ma ikka elus olen. Oma täielikku isu puudust arvestades oli see mõistlik tegu. Mu terve tänane söök koosnes ühest kausitäiest kiirnuudlitest, mille ma omale täiesti agressiivselt sisse kallasin kartes nälga surra, kahest röstleivast, umbes kümnest hommikusöögihelbest. Selline kogus sööki õnnestuks mul tavaliselt ühel hommikul endale sisse ajada, aga täna oligi see mu kogu päeva toit. Natuke muret tekitav küll. No olgu, kaanisin sisse veel 10 tassi teed ka. Tjah, midagi see eriti ei päästa küll. Sitt seis.
Homme ilmutan end koolis kolmandaks tunniks. Saab natuke kauem magada ja natuke varem selle asja kaelast ära ka. Õnneks saab mõned õpikud ka ära viia, mis reedel viimata jäid. Tjahhhh.
Jäin natuke mõttesse ka täna. Ilmselged tulid sellised X-asjad meelde, mida enam mäletama ei peaks/ ei tohiks/ ei võiks. Taaskord käis asjade üleanalüüsimine, mis mingeid uusi tulemusi ei andnud. Mõtttttttetu tegevus.
Teisipäeval on eksam. Tahaks juba teisipäeva. Saaks selle asjaga juba ühelepoole. Närvis pole ka absoluutselt ja ma ei saa aru ka miks ma peaksin olema. Ise valisin selle aine, tunnen end seda õppides hästi ja ära ei tundu ka tüdinevat. Kõik on seega korras. Visake see eksam mulle ette juba.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar