pühapäev, 8. mai 2011

niunäuu ja kena emadepäeva

Ma tahan tagasi Kaberlasse! Laupäeval sai tehtud peaaegu kõike nagu suvelgi. No reedel vastu laupäeva õnnestus mul juba neljani üleval passida ja peale seda läks veel aega enne kui julgesin tule kustu panna, sest rotid jooksid üle lae. Tjah. Igatahes, juba see meenutas suve. Kui hommikul nägin oma lemmik kutsusid mulle saba liputades vastu tulemas tundus kõik absoluutselt täiesti täiuslik. Tegin seal kõike mida suvelgi alati teen. Hommikusöögiks eelneval õhtul grillitud liha ja suur tassitäis kõige paremat kohvi, mida ma saanud olen. N O M, N O M! Nagu suvelgi läksin peale sööki välja kutsadega jooksma ja täpselt nagu suvelgi hakkasin peale seda päevitama (seekord olin küll sunnitud sel ajal mõningaid koolitöid tegema kahjuks). Masendavaks muutus olukord siis kui lähenes ära mineku aeg. Olin nõus minema kõige hilisema bussiga, kuigi oleks tegelikult meeletult tahtnud sinna jääda. -.- Jätsin oma kõigekõige lemmikumate kutsudega korralikult hüvasti ja läksin. Bussist ma siinkohal enam ei räägikski. Oli logu nagu alati. Kaberlast on mul terve pildiseeria ka. Ilmselgelt...
Täna on emadepäev. Minult sai emme suure, suure kallistuse ja šokolaadi. Tundus, et jäi rahule. :D Mul oli vahepeal haigelt imelik enesetunne. Umbes nagu poleks paar päeva üldse maganud, kuigi eile läksin päris vara magama ja hommikul põõnasin ka ikka korralikult. No las ta olla.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar