laupäev, 28. mai 2011

haige

Ma olen haigeks jäänud. Külmetus. Jube nohu, kurguvalu, palaviku kohta veel öelda ei oska, aga peaga on midagi lahti küll. Öösel ei saand ma üldse magada. No kui välja arvata see kui ma arvuti taga magama jäin... Siis oli isegi hea uni, aga hiljem ärkasin ma pidevalt üles, et nuusata või midagi sellist. Jube. Ja just enne eksamit. Super. Esmaspäevaks tahaks siiski juba korras olla no ja rääkimata siis teisipäevast.
Täna sain kätte oma kunstiõpetuse tööd. Õpetaja oli vist ühe endale jätnud. Üks oli puudu ja ma võin surmkindlalt öelda, et ma sain selle valmis ja ma nii haigelt tahtsin seda endale saada. -.-
Enesetunne on igatahes kohutav ja niinii ebamugav on mingit paksu salli ümber kaela hoida. Niiiiiiii ebamugav. Ja mul on tee joomisest juba ka siiber. Üks tass tühjaks joodud, kohe teine asemele. Kohutav.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar