teisipäev, 5. aprill 2011

astaat - asiaat

Täna õnnestus mul kooli jõuda. :D Tunnid läksid kusjuures päris kiirelt ja selle juurde käisid ka pidevad naerukrambid. Kõige haigem oli keemia. :D Ja ilmselt sellepärast, et õpetajat polnud peaaegu üldse klassiski. Sel ajal õnnestus mul ikka päris korralikult asju valesti näha, kuulda ja öelda. :D Lugesin astaadi asemel asiaat ja joodiga oli ka mingi teema. :D Uskumatu mis mind ka naerma ei ajaks. :D Ja kusjuures samaaegselt sai ka töövihik enamvähem täidetud, nii et hästi.
Tegin täna ka avastuse, et matemaatika teeb inimesed kurjaks. Mu pinginaaber muutus kurjaks, panin tähele kuidas inimesed mu ümber kurjemaks muutusid ja lõpuks olin ma ise ka kuri ning sööklas polnud midagi head ka süüa, et tuju heaks läheks. -.- Haribo oleks kasulik olnud.
Biukas oli KT. Ma ei usu, et väga hullusti läks, kuigi ma sain teistel eile õpitud peatüki alles täna koolis vahetundides läbi loetud. Töövihik oli küll suhteliselt hullus seisus... Oeh, eks näis. Loodaks parimat. Homseks oli kirjanduses mingit omaloomingulist jutukest vaja ja ma peaksin nüüd ühe mitu aastat tagasi kirjutatud asjakese üles otsima, seda natuke korrastama ja olekski vist siis olemas. Küsimus on ainult selles kuhu ma selle jutukese peitsin. -.-' Edu mulle.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar