neljapäev, 28. aprill 2011

ramalama bang bang, flash bang, big bang, bing bong, ding dong, dum dum d' dum dum

Haigelt hea oli täna koolist nii vara pääseda. Pidi olema ainult kolm tundi ja 2 neist olid tantsuproovid. Üha enam saan kinnitust sellele, et ma ei oska tantsida. Kusjuures tahaks vahelduseks ikkagi mõnes matemaatika tunnis olla, sest päris ausalt ma arvan, et see annaks mulle rohkem kui kuskil laval teiste ees vehkimine.
TTHK-s oli lahe. Imestama pani ainult sealne orienteerumine. Ma oleks momentaalselt eksinud. Sealsed õmblusklassid meenutasid natuke Kaberlat. Ainus vahe oli selles, et sealne põrand oli ühestükis... Inimesed tundusid ka huvitavad olevat ja... üldse tundus kõik huvitav. Moeshow oli awesome. Lemmiku kollektsiooni valimine läheks keeruliseks, sest kõik oli tõsiselt hästi tehtud ja organiseeritud. + meil oli võimalus näha Getter Jaanit laivis oma laulukesi laulmas (sealhulgas ka selle aastast Eurovisiooni laulu). Ahjah, mulle tegi õudsalt nalja sealsete showtantsijate tants. Hoidsin vägisi naeru tagasi. :D Natuke ajas turtsuma vb ka see, et esimese kollektsiooni saateks mängis sama lugu, mille järgi me tantsu teeme. :D Tjah, sedasi siis.
Kui koju jõudsin, siis otsisin ma tükk aega tegevust. Ma ei tahtnud kohe netti ka minna, aga ma ei osand ka midagi muud teha. Vahepeal käis haige mõtete plahvatus peas, aga mõne aja pärast oli see kõik minevik ka. Kuna see kõik väsitas, siis mõtlesin end kerra tõmmata ja tudule minna. Ärkasin karjumise peale, mis köögist tuli. Andes märku oma ärkvel olekust tuldi minuga karjuma. Emm karjus, et ta on nii suures stressis ja tööd on nii palju jnejnejne. Palju õnne, kutsu siis abilisi (NT. MIND! Kusjuures laupäeval lähengi vist). Siis tuli iss minuga karjuma, sest ma magasin... See koht jäi mulle täiesti arusaamatuks ja kui üritasingi aru saada, miks ma magada poleks tohtind, siis tuldi mulle rääkima jälle stressist ja sellest kui palju tööd nüüd järsku on. Pmts bitchin', moanin' & complainin'. Nice.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar