laupäev, 9. aprill 2011

kitarre kuulamas

Jüris oli mõnuuus. Peab mõningase häbiga tunnistama, et algus polnud kõige parem, sest me ei leidnud kohe õiget ust üles. :D Muidu olime päris edukad. Well, semu oli. Mina lihtsalt passisin kõrval ja kuulasin, mis tehakse. Kusjuures väga hästi mängiti ja tõesti jube mõnus oli kuulata. Mõnevõrra mõnusam oleks olnud samaaegselt kuskil pikutada, sest uni kippus vahepeal peale (umbes tunnike jäi hommikul unest puudu). Aga ma sain seal oma raamatukest ka lugeda vahepeal. Aprilli lõpuks peavad olema kõik vastatud ja ma pean selle kiiremas korras läbi saama, et siis veel 2 raamatut läbi lugeda ja ruttu! Vaheaeg enne autasustamist oli ülimalt lõbus. :D Jooksime semuga terve koolimaja läbi ja jõudsime järeldusele, et see on võrreldes meie kooliga kuramuse imelik. :D Asi on harjumuses kinni i know, aga iga korrus oli eelnevaga pmts identne ja meie koolis sellist asja pole. Imelik oli kuidagi lihtsalt. That's all.
Täna märkasin esimest korda, et tõesti kevad on. Muidu kuulsin küll teisi rääkimas sellest kui ilusad kevadilmad praegu on jnejne, aga tõene ei tundunud ükski neist väidetest. Välja vaadata oli lihtsalt masendav. Tänane päike parandas asja kõvasti. Sain kusjuures esimest korda üle pika aja otse Triinu maja juurest enda omani kõndida. Muidu läksin ikka päris julma ringiga, et jalad märjaks ei saaks. Tjah... kodus tatsasin ma tükk aega toast tuppa üritades mõista, mis mu kõrvaklappidel viga on. Üks pool plärises julmalt ja nii mehhaanik ma veel pole, et oleksin osanud mõne hea lahenduse sellele välja mõelda... kahjuks. Homme lähen ma seega perepoest kõrvaklappe šoppama. Hurraa mulle, kellel on praeguse seisuga 6 paari puruks kõrvaklappe ja mul pole õrna aimugi, miks need kõik mul veel alles on...
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar