laupäev, 2. aprill 2011

OEH

Hommikul kell 9 peksti mind voodist välja öeldes, et ma end linna minekuks valmis paneks. Algul ei saanud ma millestki aru, aga siis meenus mulle eilne vestlus emmega, milles mainisin, et esmaspäeval on ujumine ja mul on trikoo väikseks jäänud. Seega linna mineku missiooniks oli trikoo. Leidsime selle Ülemiste Sporlandist. Kusjuures peaaegu iga linnas käik algab mul Ülemistest ja lõppeb Kunstiakadeemia juures bussipeatuses (lihtsalt mainin). Ainuke hetk vabaajaga oli 20 minutit kui ma ootasin bussi (või trammi või mdea mis see oli) kesklinna. Ma pidin terve sõidu mingi vene parmu seljataga seisma, kes mind vahepeal täiesti rahulikult passis ja siis rusikaga täitsa rahulikult vastu esiistet lõi. Tore oli. Kui bussilt maha tulime tahtis emme Humanasse minna. Kolasin siis ka seal ringi. Ma pole siiani sellest kohast väga suures vaimustuses. Jälgisin täna seal ringi kolavaid inimesi. Nad tundusid kuidagi väga, väga masendunud ja kurvad olevat. No vb mulle ainult tundus. Aga jah. Raamatupoe pärast oleksime jäänud bussist koju maha. :D Kui mind raamatupoodi viiakse, siis kolan ma seal tükk aega ringi. Jah. Like a total nerd. :)
Praegu olen päris väsinud seega on plaan kaua, kaua voodis pikutada. Homme siis äkki teeks ka midagi. No seda näeb alles homme. :D
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar