pühapäev, 10. aprill 2011

oeeeeehhhhhh

Käisingi Perepoes kõrvaklappe tšekkimas. Sain ka mingid ja ma olen veendunud, et sulotümm nendest üle ei põntsu (jumal tänatud). Pärast jooksin veel väljas paari tuttavaga kokku nii, et natuke juttu sain aetud ja siis kohe koju ära ka. Lõpuks sain ma raamatu läbi. Frankenstein on seega alistatud. Triinu lubas mulle homme anda mingi muinasjutu raamatu ka ja selle peaksin ma saama nüüd sel nädalal läbi. Vähemalt mulle meeldiks see nii ruttu läbi saada. Peale seda on veel üks raamat omal valikul. Sellega ei tohiks probleemi olla nii, et jah. Hästi läheb. Tegelt huvitavalt, aga see on juba teine teema. :D
Mida lõpupoole ma raamatuga jõudsin seda halvemaks mu enesetunne muutus. Tulid räiged külmavärinad, lisandus üsna kähku peavalu ja kui püsti tulin, et kuhugi minna, siis selgus, et ka pea käib ringi. No krt mis mul nüüd veel viga on?! See on juba naeruväärne ju. Koguaeg on midagi viga. Praegu üritan endale ikkagi sisendada, et kõik on okei. Kooli pean ma ju homme ikka minema. Hetkel on enesetunne endiselt kehva poolne ja lihtsalt lösutades on veel vaevu tunda peavalu. Püsti tulla väga ei tahaks, äkki läheb hullemaks või miskit.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar