kolmapäev, 6. aprill 2011

seriously?

Peale kooli magasin 5 tundi jutti ja magaks veel 15 pealegi. Nii ongi. Hommikust peale oli tegelt haige uni ja ma sain väga lihtsalt igasugu asjade peale kurjaks. Otsustasin siis esimesed 2 tundi rahulikult tööõpetusega tegeleda ja üritasin inimestega suhelda ainult siis kui väga vaja. Iga väiksemgi kommentaar ajas mu tõsiselt närvi. Oleksin eelistanud muusikat kuulata see aeg. Päriselt. Tööd sain vähemalt ilusti teha.
Kuna jälle tuleb iga-aastane nuhtlus nimega Tantsupäev, siis terve kehalise tunni istusime inimeseõpetuse klassis ja kuulasime kõiksugu võimalikku muusikat, mille järgi midagi võiks teha. Võin vabalt öelda, et see aasta tulevad meil samasugused suhtlemisraskused nagu eelmisedki aastad ja lõpuks tantsib ainult väike osa tüdrukutest, sest teistele nende ideed ei sobinud jne. Jube asi lihtsalt. See aasta on juba praegu toimumas ideede ülekaal. Ideid on rohkem kui me teostada suudaks (see on minu arvamus). Nagu eelnevadki aastad miksitakse kokku 20 lugu ja siis täidetakse vaevu üks neist ära. Pole kuigi arukas. Saaksin sellest aru siis kui me saaksime tantsu juba kokku ja oleks veel aega midagi juurde mõelda, aga ei... Ideid on rohkem kui tantsu kokku tuleks. Minu arvamus.
Homme võiks peale kooli midagi teha. Võiks. Nii tüdinud sellest koheselt magama jäämisest kui ma diivanile vajun. Samas väljas on ka lihtsalt masendav olla. Kõik sulab ja on porine, pilvine (enamasti on pilvine). Aga mida ma siis teeks? Mõttetu üritus midagi välja mõelda. Nädalavahetuseks on natuke plaane küll. Laupäevaks täpsemalt. Semu läheb kuskile konkurssile Jüril ja tahtis, et ma kaasa läheks. So... kui midagi ei muutu siis ma lähengi. Vähemalt natuke tegevust. Ja pean mainima, et praeguse seisuga on minu arust kõige mõtekam koolipäev olnud esmaspäev. Jah, seesama päev kui ma kodus olin. Jõudsin rohkem asju tehtud kui ükskõik millisel koolipäeval. Kusjuures mul on sellest hommikust siiani painajad. :D Ärkasin täna kella 8 või 9 aeg õhtul ja ehmatasin, et olen kooli hiljaks jäänud. :D:D Jube. :D
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar