neljapäev, 21. aprill 2011

oink oink

Päeva tipphetk oli see, et viimane tund jäi ära. Peale seda kobisin lihtsalt koju magama. Algul olid küll natuke teised plaanid, aga kõik ju muutub.
Ma nägin väga kahtlast und. Nägin, et olin oma toas ja istusin netis, toauks oli kinni ja ma kuulsin köögis mingit kolinat. Tulin siis oma toast välja ja läksin asja uurima. Köögis avastasin, et laua all istub irvitades üks väike poiss, kui hakkasin tagasi oma tuppa minema, siis nägin ka vannitoas ühte väikest poissi istumas. Lõpuks avastasin igast toast peale enda oma ühe sellise väikese veidras kombekas poisi istumast. Ma läksin päris paanikasse ja hakkasin neid välja kamandama. Selle peale ei liigutanud aga keegi ja mulle ainult irvitati vastu. Irvitamine ajas mind veel rohkem paanikasse ja lõpuks ma lihtsalt tassisin nad ise korteri ukse taha, kus nad mu üle endiselt irvitasid. Keerasin ukse lukku ja tulin tagasi oma tuppa arvutisse ja helistasin emale, et juhtunust rääkida. Lõpp. Kui üles ärkasin tundus kõik väga segane. Mis pärast ma neid pöialpoisse nüüd siis unes nägin?! Lihtsalt imelik.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar