esmaspäev, 4. aprill 2011

krdi uni

Ja minuga juhtus täpselt samuti nagu pildil... Mul oli lihtsalt super hommik. -.-' Ärkan üles ja vaatan, et kell on 5. Ilmselgelt oli natuke liiga vara end veel voodist välja kupatada ja seega magasin edasi. Unes nägin, et ärkasin ja sättisin end kooli valmis ning läksin juba autole ja olingi kohe, kohe koolis ja siis... siis ärkan ma üles ja ehmatan ennast ogaraks. Kell oli juba kolmveerand 12! Kirusin ennast mõttes ja sain oma telefoni peale kurjaks, et see mind ei äratanud... lõpuks selgus, et ma polnudki äratust pannud, kuigi see on väga ebatõenäoline (mul on automaatne äratus, mis heliseb iga tööpäeva hommikul). Kes kurat mu äratuskella näperdas?! Nohja peale sellist ehmatust ma ei suutnud enam normaalselt funktsioneerida ja ei hakanud enam kooli poole rabelema. Selle asemel hakkasin siin lugema ja juba järgmiseks koolipäevaks tasapisi valmistuma ning seda selleks, et mind koolist puudumise pärast kodus maha ei löödaks. Well, raamat hakkab juba lõppema. Olekski juba ilmselt läbi kui ma poole lugemise pealt uuesti magama poleks jäänud... Kevadväsimus... -.-' Homeseks panen ilmselt 10 äratust ja kangutan ennast kuidagi ikka voodist välja.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar