reede, 15. aprill 2011

no JÄLLE -.-'

Hommikul ärkasin nagu ikka äratuse peale ja mõtlesin veel 2 minutit pikutada. Tulemus oli selline, et ärkasin üles pool 12. Kas pole mitte tore? Mu unenäod on liiga huvitavad nii, et ma ei saanud lihtsalt pidama. No ja kõik 10 äratust, mis mul kunagi pandud olid võtsin ma ära, siis kui ma haige olin. Ma olen endale ikka jõhker pettumus vahepeal. :D ... kuigi raamatu ära lugemise eest teen endale ikkagi pai.
Raamatukogus käisin täna ka. Olgugi, et viimasel minutil enne sulgemist, aga jõudsin ikkagi. Võtsin täitsa suvalt midagi, mitte midagi kohustuslikku. Triinult peaksin saama selle muinasjuturaamatu kätte nüüd peale nädalavahetust. Blah. Olgu, aitab raamatutest. Täna õhtuks on plaanis minna kas siis varem magama või üldse mitte minna. Eks veel näis mis saab. Laupäeval ma kodus olla ei tohiks jaa noh pühapäeval... tulen koju. Mõistagi. Eilsest peale olen ringi karates mõelnud, et järgmine nädal on üks koolipäev vähem (kui ma juhuslikult jälle sisse ei maga). Väga superluks. Dvj, ma lähen piilun nüüd, mis õues toimub.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar