neljapäev, 7. aprill 2011

hello, i'm in pain.

Koolis oli... hästi vist. Inimeseõpetus oli lõbus. :D Pidime siduma 'haavu' kinni. Mul oli midagi kahel näpul viga ja Triinu pidi need kinni siduma ning pärast oli mul kahest näpust nagu üks suur miki näpp. :D Pärast pidin ma siduma Triinu silma ja ta nägi välja nagu piraat. Ma olin sidumise ajal täiesti naerukrampides. :D:D Väga haigelt lõbus.
Otsustasin nüüd päris kindlalt ära, et teen inku eksami. Enne veel natuke kahtlesin, aaaga nüüd täiesti kindel. Tunnis sain järgi teha selle KT ka mille ajal ma puudusin niiet väga hästi läks... no kui mitte seda arvestada, et mu kõht hakkas haigelt valutama enne tundi. Praeguse seisuga läheb ainult hullemaks. Eriti lahe on veel see, et see pole esimene kord ja ma tean, et see saab veel hullemaks minna. Kõige hullem on olnud siis kui mu jalad on valust täiesti tuimad ja valu ajab juba öökima. Hurraa mulle, täna öösel ma piinlen. Kui öösel selline haige valu ikka on, siis ega ma ennast homme kooli vedama küll ei hakka. Milleks ennast veel rohkem piinata? Loodaks siiski, et laupäevaks läheb üle, et ei peaks semu alt vedama. Pärast oleks veel jamam olla...
Praegu mõtlesin mingit filmi vaadata või midagi kasulikku teha.. No midagi sellist mida valudes inimene teha saaks mõistagi. Küll ma midagi välja leiutan.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar