esmaspäev, 18. aprill 2011

jube

Niisiis. Pea lõhub nagu ma ei tea mis, pildi viskab aegajalt eest ära ja süda on pidevalt paha. Ei, kohv ei aita enam. Nagu mis asja. -.-' Siin perearstil käimisest pole ka kasu. See sosistab midagi enda ette ja lõpuks kirjutab välja rohud, mis maksavad väääga palju ja karbis sees on ainult 3 tabletti. Lõpuks ei aita need rohud ka absoluutselt. Jah, nii on olnud. Ja nüüd tahetakse vist perearstil käimise eest ka visiiditasu nõuda... Tõsiselt, mida veel?!
Täna oli mul ikkagi päris lõbus. Esimest korda lasin Chilla terve korteri peale ringi jooksma ja nagu hiljem selgus valisin ma selleks täiesti vale päeva. Selle kõige tulemus oli see, et mu pisike kappas nagu pöörane toast tuppa ja mina ajasin teda taga lootuses, et mul pilt eest ei lenda. Võimas. Positiivne on see, et tal õnnestus mu tuju natukenegi üleval hoida. Mu pisike ninnunännu. :3
Homme kupatan ma end ikkagi kooli. Endal juba imelik nii koguaeg puududa. Loodaks lihtsalt, et pilt ees püsib ja et mul on kõvasti parem olla kui täna.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar