neljapäev, 14. aprill 2011

pailaps

Uskumatu kiirusega läks tänane. Olgugi, et koolis olin ma päris hull toriseja ja nähvasin vahepeal päris hullusti... Tegelt läks päris ilusti. Peale tunde käisin vene keelt järgi tegemas ja esmaspäeval lähen jälle, siis peaks hinneteseis korras olema. Mind hämmastas natuke see, et mul õnnestus venku töö ilma spikrita ära teha, sest vene keelt ma tõesti ei oska (ja kusjuures vahepeal ei taha ka osata, aga see on jällegi teine teema). Kui sain töö tehtud kappasin mata klassi Triinut ootama. Sel ajal jõudsin ka päris palju õpitud ja nüüd peaks kodus natuke kergem olema. No peale kooli polnud midagi muud teha, seega võtsin kõrvale ühe suure kohvitassi ja hakkasin lugema. Kusjuures raamatu sain läbi ka. Praeguse seisuga on mul lugeda ainult üks raamat ja sellega erilist probleemi mul tulla ei tohiks (ÕNNEKS!!!). Kuulsin natuke positiivseid sosinaid tantsupäevast ka nii, et juhhei lihtsalt.
Ahjah, õpetajatele makstakse ju ikka õpetamise, mitte õpilaste mõnitamise eest eks? Või olen mina midagi valesti aru saanud...?
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar