pühapäev, 17. aprill 2011

u have no idea

Täna polnud nii masendav tänu päikesele. Tänu sellele sain ma väga edukalt ilma mossitamata väljas jalutada jaaa tänu ühele semule, kes mulle mu tuju tõstmiseks helistas. Aitäh selle eest! :) Peale väljas lonkimist läksin koju, et midagi kasulikku teha. Hakkasin siis oma tuba koristama. Olin edukas. Ahjah, vahepeal kirjutasin mingi üli pika kirja ka. Lasin auru välja või nii. See kirjake lõpetab siiski prügikastis nagu eelnevadki taolised. :D
Praegu sain teada, et homsest hakkan ma jalgsi kooli minema nii, et hilinemised saavad kena lükke siitpoolt. Ratast ma keldrist välja vedada lihtsalt ei viitsi ja kuna Kuusalus on mõned nii toredad inimesed, et lõhuvad pidevalt teiste rattakumme, siis on see ilmselt ka mõnevõrra parem variant.
Thank you, come again.
You make me sad. :(

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar