teisipäev, 26. aprill 2011

what a day

Koolis oli kuidagi väga tavaline. Alustades sellega kuidas ma hommikul kooli rühkisin ja... noh sellega kuidas ma sealt tagasi tulin. Olgugi, et oli 7 tundi tundus mingi ime läbi, et on lühike päev. Esimene tund tundus kuidagi täiesti olematu olevat miski pärast, keemias otsisime terve klassiga mu vihikuid, geos toimus kindlasti ka midagi, matemaatikas harjutasime tantsu ja rääkisime veel igast asju läbi, inkus täitsime täitsa niisama mingit kontrolltöö lehte, biukas tegime kindlasti ka midagi ja ajaloos saab hakata jälle mingit tööd tegema (mingi powerpointi esitluses või kirjalikult paberile, mis näeb umbes välja nagu powerpointi esitlus). Tavaline päev.
Peale kooli läksin semuga rulluisutama. Jällegi sörkisin ta kõrval Kiidu välja ja seal vahetasime. Seekord polnudki vist sellist koomilist momenti, rohkem nalja pakkusid jutud, mis me rääkisime. :D Vahepeal oleks tõesti tahtnud pikali variseda ja lihtsalt naerda. :D Kui koju jõudsin olin ma nii haigelt väsinud, et jäin vist magama (ma ei oska kindlalt öelda, sest... noh, ma ei tea ju kindlalt). Unest jäi ilmselgelt väheks ja täna plaaniks tõesti varem magama minna ja hommikuse äratuse lükkan ma ka ilmselt väheke hilisemaks.
Homme lähme klassiga teatrisse! Ja homme on Kirke sünnipäev. Ja ülehomme lähme TTHK-sse. JE.
Thank you, come again.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar